Облдержадміністрацією завершена робота щодо розробки проєктів маркетингової стратегії та бренду Донецької області, що сприятиме популяризації її в Україні та світі, підвищенню конкурентоспроможності регіону, залученню міжнародних та українських інвесторів, формуванню привабливості регіону для жителів, кваліфікованих кадрів і гостей та впізнаваності регіону.
23 грудня 2021 року на засіданні колегії облдержадміністрації були розглянуті та схвалені проєкти маркетингової стратегії та бренду області. На даний час триває робота щодо підготовки Плану заходів з реалізації маркетингової стратегії Донецької області у 2022-2023 роках.
Посилання на відео засідання колегії Донецької облдержадміністрації 23.12.2021 року https://www.facebook.com/watch/live/?ref=watch_permalink&v=7091817794169435